20 mars 2011

Ledig dag

Ingenting inplanerat hade vi idag. Efter en kväll med vin och trevligt sällskap hade vi bokat en obokad dag. Lite lullande med storhandling, vilket visserligen nästan kräver en veckas ytterligare ledighet. Shoppat lite skor med tjejerna. Lullat lite ute i skogen ett par timmar med trevligt sällskap.Samma trevliga sällskap stannade kvar på mat. Så kan det vara ibland. Man behöver inte ta ner månen för att känna sig nöjd. Men jag tar gärna emot en resa till Florida eller så oxå...det går bra menar jag.Imorgon hoppas jag på att få höra lite hur det går med projektet jag har stora förhoppningar på. Jag känner mig på hugget liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv