28 mars 2011

Godmorning!!

Helgen kom och gick med eller utan en extra timme. Imorse tog vi en planerad försovning. Fast ingen erkänner såklart att den var planerad för då kan man inte kalla den för försovning.
Inget inlägg i helgen, vilket inte var avsiktligen utan föll i glömska...vädret har varit så fint så vi har mest spenderat tid ute egentligen.Och mobilen hade jag glömt inne så inte ens mobilbloggning blev av.Vad har vi gjort då?Lite av varje...inget särskilt egentligen.Hela familjen var vi på en mycket trevlig aktion...barnen gillade inte tempot på aktionsutroparen så vi gick på restaurang istället.Cyklat lite. Hälsat på hos folk.Ost kex och rödvin efterföljt av en biff såklart.Barnen sov över hos kompisar så vi passade på att jobba in nästa års ved. Mannen har fällt ett antal träd på tomten som vi nu ska bearbeta.Och detta är inte på långa vägar klart.Rätt så trevlig sysselsättning faktiskt.Släpat ris till vår majbrasa.Jobbat mig till träningsvärk i armarna,klassas nästan som träning då;)

1 kommentar:

  1. Det lät så najs med din helg! Appropå oljor på snyggflaska så tänkte jag att du skulle göra sånna.. Om du inte hade något för dig liksom, nu brukar ju du ha allt möjligt för dig, men det var så jag tänkte när jag skrev det !! Det skulle ju passa därute i loppisstugan! Men nu undrar jag om inte jag ska göra de där snygga flaskorna och ha lite kul medans jag gör det.. Eller vad tycker du? Jag kanske inte skulle skriva detta just här men nu blev det så . Vi hörs // Annie, inte så anonym..

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv