15 mars 2011

One of those days...

Swiiiisch så var det dax och snart gå och lägga sig. Med kredit och debet snurrandes i huvudet.Men det var faktisk inte helt ap trist ändå.Jag menar att det är bra att lära sig något man finner svårt...som just siffer hantering. Och hon "revisorn" är så snäll och har en hästs tålamod. Vi har date nästa vecka igen och jag bad henne att INTE glömma att ta sitt valium innan vår date.På förmiddagen har jag friskvårdat och fotograferat lite som jag kommer att använda mig av till www.larslund.se förhoppningsvis.Tagit hand om en sjuk liten Elina. Eftermiddagen har jag spenderat timmar på tuna park som shopping assistent.Och den tuffa shoppingen avslutades med en middag. Mången skratt har det blivit=)Lite vårkänslor anas i horisonten minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv