04 januari 2011

Denna dag var den vi väntat mest på mannen och jag...

Idag hade vi bokat in en privat träning med en av dem främsta i längdåkning. Vi hade så sett fram emot en tur till Bruksvallarna men så igår kväll sent ringer tränaren upp och ligger i feber vilket innebar inställd date för vår skull....jag vet inte vem det var mest synd om honom eller oss;)
Klart att det var synd om honom ,för vår del var det en kul grej att få se hur man gör på riktigt men vi stakar vidare på egen hand och hoppar på ett annat tåg en annan gång.'
Barnen har haft sin sista dag i skidskola idag och åker både frammåt och bakåt obehindrat.Mamma får ofta titta åt annat håll när de kommer farande över allt som kommer i deras väg.
Förresten...guuud vad det har förändrats åktekniken nuförtiden. Jag gick in och skulle hyra mina skidor och säger mest på skämt(lite på allvar)jag önskar att hyra dem lättaste skidorna som finns med motor,krockkudde och alla andra extra tilbehör som tänkas kan. Och killen plockade ihop ett kit som faktiskt nästintill åker ner av sig själv och tar sig svängar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv