06 januari 2011

Hemma bäst!

Skönt och vara borta men oxå underbart att komma hem till lugnet;)Från lugnt till annat lugnt. Här hemma hade det skett en makeover. Så nu vet jag till nästa gång hur jag ska gå till väga för att julen ska dansas ut smidigast.
Man hyr in sina päron som getpassare. Här hade getpassarna dansat ut julen hejvilt och det tackar jag ödmjukast för(ifall de läser detta)Sen hade det dykt upp ett nytt knivsett,nya gardiner här o där,ny almenacka,hemlagad köttsoppa stod och väntade....och en massa andra små överraskningar.Barnen blev jätte glada över att mormor och morfar fixat i deras rum så fint.
Och det sista jag sa till mamma innan vi drog...-Nu tar ni det lugnt här hemma och bara relaxar....mmmm....sådärja=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv