27 januari 2011

Och jag kom loss..

om nu någon undrar och tror att jag ligger stelfrusen i dem djupa skogarna. Fast det var inte helt lätt...kände hur stressen kom smygande men sen helt plötsligt var jag på vägen igen.
Testade dem nya dubbarna efter skidorna..fast bara en liten pytte liten jogg blev det.Bara så hundarna fick röra på sig. Kändes lite skumt med dubbarna under...kändes inte som samma skor liksom. Men jag antar att man vänjer sig och dessutom hellre det än fler hjärnskakningar.

Nyss hemkommen från arbete och måste skynda mig och sova för imorrn ringer klockan innan tuppen gått upp för en ny dag.....sen HELG!!!!!!!=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv