22 januari 2011

Tar det lilla lugna...

efter att ha sovit bort illamåendet. Efter middag på borta plan igår kväll somnade jag efter att vi knappat in koden för den hyrda filmen på telia tv.Smidigt det där för oss som ALLTID glömmer att lämna tillbaka filmer i tid.

Idag känns det ok igen. Inte så att jag känner att jag skulle kunna genomföra en marathon men ändå. Barn ska på kalas, djur ska matas och skötas, huset få sig en liten makeover och så off to work. Det är på ett ungefär så min dag kommer att te sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv