12 januari 2011

Farligt det där med jobb!

Tänk så mycket saker en del räds för...gud att du vågar göra si och så. Typ hur många höjde inte ett varningens finger och ojade sig över jag ...den lilla flickan skulle ut och resa på egen hand i mellanöstern(visserligen en sådär 15 år senare kanske jag håller med men),eller om man råkar plocka upp några liftare som faktiskt är i riktig nöd och man gör dem en så stor tjänst att dem nästan gråter av lycka...oooooj...att du vågar. Men bättre det än att stå på ett ben hela livet kan jag tycka...man måste chansa för att vinna något helt enkelt. För det farliga det händer iaf när det händer. Inte när man själv planerar det. Idag tex har jag skjutsat en person till akuten med ryggsmärtor efter en halkolycka på väg in till jobbet från sin bil...jag menar vem kunde tro det. Shit happens...det gör ont just då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv