20 januari 2011

Lullan har lördag hela veckan

eller kanske lite åt det hållet iaf. Ledig kväll och ledig fredag på det kan väl ändå räknas som lite lördag ,särskilt om man sedan ska jobba den "egentliga" lördagen.Jag har lite smått börjat fundera på vilken ände jag ska börja nysta i med våra planer och ideer.Min lista med ideer är redan så lång så jag skulle behöva leva typ 100 år till för att hinna med dem. Men mannen, han är full av ideer...alldelles nya. Han ´har som förslag att han ska införskaffa ett nytt slags fordon. Fordonet heter eller kallas för Lull då tydligen.Denna fordon är mycket mer användbar än den traktor som redan finns på gården, har jag fått lärt mig.
Jag ser inga som helst skillnader på varken grävare,traktor,lastbil eller moped men ok.Han menar att om han skaffade en sån kunde frun gå en kurs som "lullförare" och sedan åka omkring på byggen och lyfta upp tungt bygg material med denna lull.
Och han hade vidare ideer om att den skulle sprayas ROSA och jag skulle kunna heta LULLANs LULL service typ.....eeeeeller hur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv