30 januari 2011

Wassberg och Gunde anmäler sig klara för dagen

Skidat klart för denna vecka. Under tiden som barnen hade skoj på kalas var mannen och jag iväg och hade skoj på spåret i 2.15 timmar för att vara exakt.Så det har blitt lite timmar denna vecka...nöjd=)Nästa vecka hoppas jag på lite påfyllning av snö så spåren blir bra igen. Lite rappligt gick det, särskilt nedför. Nån krasch hit och dit . Timmarna senare kan jag ändå säga att det gick ju fint det där.Konstigt att det inte känns lång tråkigt och harva runt på samma 2.5 spår runt runt?

Under förmiddagen har vi haft rekond på våra bilar. Särskilt viktigt var det att få ordning på husbilen som ska rulla mot Norberg om mindre än 2 veckor. Kristina loppet och Engelbrekts loppet är bara runt hörnet nu =0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv