24 januari 2011

Firade Lisas bästis när vi ändå var på G!

Lisas finaste kompis fyller år och det ska uppmärksammas såklart!Annars är det inte mycket av det som står i kalendern som stämmer med dagens faktiska händelser.Fast att fylla dagar med annat är inte heller svårt.Besök hos revisorn skjuts upp och bytts ut mot att jag och mannen drar iväg och kollar ett spår i Näshulta. Själv står jag över träning en dag till. Under tiden som mannen rekar närmare på spåret drar jag till Julita för att hämta ut post paket som skickats dit där gud har glömt typ...iaf om man ser på kilometer från oss.
Fast vem vet vad paketet kan innehålla för mannen har beställt något då shopping djävulen slagit till nån ensam kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv