29 januari 2011

Time flyes...

inte ett enda inlägg igår.Varför? Jag hann inte och när jag väl hann hade jag redan slocknat;)
Och det var tur att jag inte satte mig för att skriva inlägg efter slocknandet. Mina party trick i sömnen är inte att leka med. Ni vet väl historien om när jag jobbade ombord på Finland färja?Jag menar den när jag vaknar upp i en kvinnlig kollegas hytt, skavfötters med denne...eller när jag vaknade upp och kände mig randig!Randig av bastun för att jag gått dit i sömnen på färjan.Och dessa utan en tråd på kroppen!!!!!Och vad gör man åt det om hundra år....även om det varit mycket pinsamt så har jag kommit över det nu men frågan är om dem som utsatts för det kommit över det än=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv