14 januari 2011

Hemkommen från ett barnrikt kalas..

tänk vilken lycka för Benjamin egentligen. Han bjuder en familj på sitt kalas och han får 7 barn på sitt kalas omedelbart.Jag tänkte mig själv i situationen att ha sju barn! Hur många barn skulle jag glömma i affärn herregud??Ja det törs man inte ens tänka på. Eller tänk er en dag på stranden...alla åt olika håll.Eller högen med vantar och mössor i hallen.Fast den familjen klarar det alldelles föredömligt, det måste jag säga. Jag bara menar att gudbevare mig att jag liksom har alla mina 2.

Den tredje som säkert en del av er med spänd förväntan väntat på och trott att den när som helst ska komma. Jag vill bara meddela er som väntar på detta att ni kan sluta vänta...det är bara min sedvanliga deg som jäst lite extra så här års.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv