16 januari 2011

Konstigt detta..inte likt mig att frångå mönstret.

Igår var det på dagen 1 år sedan jag började blogga.Och jag tar mig en titt på året som varit.Mycket getter,djur och träning. Det är jag det i ett nötskal.
Under året som varit har jag hört kommentarer både positiva och negativa..alla med en gemensam tråd. Att man ska vara försiktig med sociala medier för att behålla sin integritet. Och det har jag varit kan jag och dem som känner mig skriva under på.Självklart utelämnar man sig inte totalt för en blogg. Jag menar livet är mångfaceterat och sjävklart har även jag/vi våra ups and downs så är det ju. Men ett mönster som jag ser hos mig själv är att det blir inte bättre än vad man gör det till.Och man lever bara en gång.Oxå det mönster jag menar inte är likt mig...hålla en blogg vid liv ett helt år. Det hade jag inte räknat med...så grattis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv