14 januari 2011

Pjaa...inte tokigt alls

Planen alltså.Hämtat hem alla barnen, även barnet som jag saknat i nästan en vecka MYYYYS!!!!Lite mat på detta, lite djurskötsel och svira om till partyblåsor för att inta Benjamins 8 års kalas!!!Det är en stor idag då en toppen kille fyller år och det ska vi fira såklart!Sedan har jag en liiiiiten väldigt liiiiten plan på att ta en snabb sväng i spåret, but most likely not. Skidorna får hänga med in till stan utifallatt. Men jag har en viktig date att se fram emot ikväll.Jag+mannen+ett glas rött=slutar alltid med en massa bra saker att förändra världen med=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv