21 januari 2011

Mulade i mig ett par alvedon och iväg..

måste man så måste man. 5 och ett halv års kontroll mao sista bvc besöket med Lisa.
Sprutan har Lisa grämt sig över men det gick hur bra som helst. Där ser man ett gyllene exempel på hur det kan vara att ta olyckan i förväg. Lisa blev så tjenis med sköterskan så hon var på vippen och släpa med denne hem....eller om hon åtminstonde kunde haka på och ta en semla på kondis efteråt sa Lisa.För det var Lisa lovad som belöning efter den hemska sprutan.Sköterskan avböjde erbjudandet. Vad tråkig du är nu då men tack iaf för sprutan och hoppas vi ses igen konstaterade Lisa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv