15 februari 2010

1 a arbetsdagen av 5 avklarad denna vecka

Plockade upp Elina som varit på dans på vägen hem sedan har vi hunnit med att nöta på läxor. Lisa är kvällstrött o vill mest ligga o kolla på film när jag kommer hem. Hon e rolig ungen ändå=)Vet ni hon gillar den här urgamla filmen asterix o obelix...annars brukar små 4 åringar var mer åt princess filmer eller nåt har jag läst nånstans. Har kommit till den punkten som jag ALLTID kommer till...steg känns inte längre så upphetsande. Men jag vet ju att det är bra att gå och att jag mår bra av det. Sen är det tur att jag har 2 hundar som måste ut men när mannen frågar om han ska ta dem så känns det lockande att lägga sig med benen i högläge och tacka och ta emot. Men ska inte ge upp...har bara 5000 steg än så länge och det duger ju inte. Bara till o röra på fläsket alltså=)

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv