07 februari 2010

Blir kanske tvungen att kidnappa svarta lammet...

Enligt senaste rapporten på hemmaplan lät grannen halv sugen på att behålla det svarta lammet! Hon hade föreslagit att alternativet var att ta ett får med bebis....jooooo men lammet var inte svart....och det är inte samma sak då. Jag menar det blir ungefär som att ha köpt en labrador men få en papillion hemlevererad....men saken är inte klar än utan det var mannen i mitt liv som pratat med dem lite löst om det. Måste ju gå att ordna tycker man. Dem har ju så många får redan så vad ska dem med det svarta lammet till. Och dessutom äääär den nästan redan min;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv