08 februari 2010

Men ÅHHHHHH....

Tror ni inte stegräknarfan hade nollat sig efter halva dagen typ....39 steg eller nåt sa den helt plötsligt....men jag hade sett att det stått 5000 nåt så jag räknar ihop allt så då kom jag upp till minst 10.000 idag iaf ,kanske mer men det vore fusk och fuska ska man inte göra har jag fått lärt mig=) En liten hallon grotta smakade jag och har räknat points lite sporradiskt men ändå. Bättre än dem dagar jag kör gi på förmiddagen,pulver på dagen och avslutar med vv=)

1 kommentar:

  1. Du är rolig!!
    Klart du måste smaka när lillbagaren är i farten...
    Men du - i morgon nollställer du inte räknaren :)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv