22 februari 2010

Måndag=Banta (för3999876540 gången)

Känns riktigt bra att det är måndag. Nu ska här tas tag i livet igen OCH dessutom i ledigt tillstånd jihuuuuu=)Lisa har en liten kusse på övernattning. Vi får la se vad vi hittar på. Hörde ryktas om -20...vad kan man då hitta på?
1 Skotta
2 Skrapa bilrutor
3 Gräva fram geten ut snömassorna.
4 Starta glassbils företag. Claes Olsson har säkert nån sån högtalare jag kan sätta på biltaket. För bil finns ju redan. Sen är det bara att åka till ica o fylla bilen med glass.
5 Starta upp typ ishotell a la Jukkasjärvi.Kan lägga mig lite billigare i pris skulle säkert locka folk.

Tål o tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv