22 februari 2010

Tänk att mycket kan vara lite

alltså denna dag känns som om jag inte gjort nånting men ändå har jag farit runt hela tiden. Kändes som om jag inte fick nån ordning på saker helt enkelt. Men så kan det vara ibland.
Nu är det 2 kusiner på övernattning, tjejerna har haft en mysig dag. Elina kom hem idag , hon fick skjuts av sin farmor som oxå passade på att ta en fika här. Sedan har Carina varit på fika och senare nu på kvällen var Björn med sambo här på FIKA...fikafikafika....nu kom jag på det....för mycket fika får mig att känna så här loj på nåt vis. Visst jättebra att vara social men inte för mycket på en dag. Imorrn tänker jag inte ta en enda fika rast tror jag=)Tur att jag och tjejerna har jobbat med ved idag så man gjort nåt vettigt hemmavid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv