09 februari 2010

Ägg donation på tal om inget...

Det var för många år sen som jag fick nån ide om att jaaaa jag kan ju alltid sälja mina överblivna ägg då man ju har ägglossning varje månad ändå så. Hade hört att man i vissa länder kunde få riktigt bra betalt för detta och dessutom få resa till USA eller till nåt annat land. Impulsiviteten slog i och jag satte mig och googlade fram nåt ställe som sökte ägg donatorer och maila iväg ett brev om mig själv. Tiden gick och jag hann glömma bort hela grejen. Sen en dag fick jag ett mail tillbaka från nånstans i Kina. Tack för visat intresse! Ett långt och väldigt hövlig utlägg följde detta om att de skulle få svårt att matcha deras klienter med mina ägg då jag hade ett annat slags utseende då jag var från skandinavien haha....inte fatta väl jag att jag hade mailat till kineser.....och förresten hade jag redan lagt ner det och ville nog inte ens donera. Tänk vad man kan hitta på för tokigheter.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv