17 februari 2010

Barn ska lämnas...

först sedan hinner jag med en långpromenad med hundarna innan det är dax att åka in till stan. Kanske ska jag ta en fika med smala Malin om det vill sig. Ser att det har kommit mer snö. Det har varit så underbart denna vinter. Tänk att senast 1987 hade vi såhär mycket snö. Vi bor ju lite mitt i skogen kan man säga. Området är populärt för långa promenader. En av dem populära promenad vägarna går igenom vår gård, vilket inte alls stör utan tvärtom. Nästan alla som passerar hälsar och stannar och växlar några ord. Getterna är ett hett samtals ämne efter -Nu behöver det inte komma mer snö. Dax för snön att försvinna. Det ligger på första plats av alla samtal härute. Jag tänker men orkar inte säga nåt....men åhhhh....vad skulle det vara bra för...tänk hur det skulle vara då...blött och grått o trist bara men ok och sen ler jag och ser trevlig ut. För det är så man gör när man pratar om väder=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv