05 februari 2010

SVARTA FÅRET

Hemma efter ännu en rolig arbetsdag. Endast jag och djuren. Elina åkte till sin pappa över helgen och resten av gänget är på födelsedags middag. Men jag sa NEJ tack kan ni tänka er!Jomen visst så sa jag bara rakt av...nej tack... har ingen lust,men tack ändå och grattis och hälsa från mig.Jag vet så gör man inte normalt när nån fyller år men jag vill inte klämma in mer under mina arbetsdagar än vad jag redan gör. Så grattis igen Carina! No hard feelings( bara lite ego). Ska ta mig en kopp the och slappa lite inför kommande 22 timmars arbets helgen.
Innan jag kom in var jag naturligtvis och gosade lite med Urban och Bengt som i vanlig ordning hälsade på mig hjärligt. Jag talade om för dem att jag sett ett SVART jätte gulligt lamm som jag trodde skulle passa dem alldelles ypperligt som kompis. På måndag ska jag prata allvar med grannen och be och få köpa just det lammet=)Hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv