25 februari 2010

Nu riskerar jag att få kokt stryk...

Men jag skiter i OS!För mig känns d helt overkligt att en hel befolkning sitter framför tv apparater som i masshypnos.Ni ska veta att jag försökt!Men hur jag än sitter eller ligger i soffan.Vad jag än äter eller dricker så dööör jag av leda om jag tvingas se på OS eller annan sport på tv.Jag utövar hellre sport irl själv.Som tur är känner mannen nästan likadant.Om man råkar se nåt när man absolut inte har annat för sig e d ok.Som guldet igår. Hellner ,hette han så ens,var tuff som hämta flaggan.O så gillade jag hans tänder skarpt.Så mycket bryr jag mig om OS.Andra får gärna titta o prata os dygnet runt bara jag slipper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv