12 februari 2010

Ändrade planer..

känns som det enda rätta just nu. Som det ser ut ska kommer jag att stå över mat med kollegerna ikväll då jag åtagit mig att hjälpa mamma med pappas fest fixande. Mamma kände sig stressad vilket hon oftare blir numera. Detta kan troligen kopplas till hjärnblödning hon råkat ut för för ett gäng år sedan. Hur som helst känns det bra att ställa upp för föräldrarna som alltid ställer upp på oss=) Jag är glad för varje dag jag får med mina nära och kära. Livet kan förändras från den ena minuten till den andra.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv