22 februari 2010

Marlboro light

som smakade så gott. Shit alltså!Jag har faktiskt tror jag slutat röka helt. Först var det så att jag inte tyckte det passade att röka på arbetet vissa tider och sen så tänkte jag att har jag inte rökt på så länge kan jag lika gärna vänta lite till och sen så bara har det gått sedan 30 januari sedan jag senast rökte en cigg...konstigt hur det kan bli. Men skulle det dyka upp tillfällen man blir sugen och det passar sig så skulle jag ta mig en. Fast onekligen skönt att slippa vara slav under ciggen iaf=)

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv