18 februari 2010

Mitt hjärta gick sönder...

hur kan det vara så hemskt!Hur kan det finnas såna människor som behandlar barn på ett vedervärdigt sätt. Jag kan bara inte förstå när en liten flicka berättar för mig om saker hon utsatts för innan det gjordes nåt åt saken. Flickan tittar på mig med sina stora oskylldiga ögon och orden bara rinner ur henne som om det vore sånt som händer alla. Jag är så glad över att finns människor som tar sig an dessa barn och öppnar sina hem så att barnen kan få leva det livet dem förtjänar i kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv