08 februari 2010

Mysmorgon


Sova länge.Kolla in disney kanalen.

5 kommentarer:

  1. hihi busiga lisa.. ja vi kan komma ut. fast hämtar du?

    SvaraRadera
  2. Låter gött!
    Själv har jag promenerat en timme, så jag har nu redan 8000 steg på räknaren.
    Känn ingen press.;)

    SvaraRadera
  3. Va!!!Nu ska jag ut på en gång;)

    SvaraRadera
  4. Faan jag är bitter på min räknare... Har ju promenerat till jobbet och ska gå hem oxå... men ingen stegräknare :(

    Redan 8000 det var bra!

    SvaraRadera
  5. Men gå ner till stan o köp en ny Malin du hinner det.Tänk om du inte ens får igång din ikväll. Nu vinner ju vi snart=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv