11 februari 2010

3 dagar att disponera..

till i princip vad som helst, är det inte underbart för att vara lite sentimental. Planer?...inte så mycket inplanerat men nåt fyller man väl alltid dagarna med.Imorgon kväll väntar papas tapas med ett roligt gäng från nya jobbet men som det ser ut kör jag bil så ni kan vara lugna;)
På lördag väntar ett Tjejspa kalas på hydrotrim för Elina som blivit bjuden av 2 gulliga kompisar. På kvällen ska vi fira gulligaste bästa pappas 60 års dag. Tänk vad tiden går herregud 60 år!
Och ser jag till schemat så hade vi visst redan en del planer så man slipper bli rastlös. Kanske har jag oxå lovat att köra lite cross med famijen om mannen lägger på mina dubb däck. Men den som lever får se. Avslöjar inga resultat på steg ännu, har nämligen inte varit på sista rundan med hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv