19 februari 2010

Inget att rapportera..

allt i sin ordning. Kommer hem efter lång dag på jobbet.Har besök av vår bonn dräng Oskar som egentligen bor här i ett hus på tomten men har gått vilse i stan ett tag nu när han skaffat tjej som bor där. Hans hus står dock här och väntar på honom=)
Jag brukar säga det(på skämt såklart)till mannen om det är att vi skiljer oss har jag paxat lillstugan som är kanonmysig. Det är ett litet hus från ca 1800 talet med bla 2 eldstäder. En jätte vacker fyrkantig kakelugn håller värmen i hela lillstugan om man eldar flitigt. Nu är det familje mys som hägrar. Elina har åkt till sin pappa i helgen. Vi saknar henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv