06 februari 2010

Är detta tvångtanke framkallande?

Just hemlandad efter arbets dagen och tittar till på stegräknaren och den säger 2219 steg BARA!Jag vill att det ska stå 10.000 fast jag inte ens gått med den hela dagen. Näe det här var inte bra ju.....nu känns det som om jag måste ut på en runda. Fast o andra sidan lite lördags mys med den delen av familjen som är vaken kanske slår högst just nu. Mina tvångstankar får nog ge vika. Men imorrn ska den vara igång hela dagen och saknas det då steg när jag kommer hem ska den upp i sina 10.000.Har en gammal god granne på visit oxå(som hade snott min parkeringsplats för övrigt grrr)Elina har kommit hem tidigare från sin pappa oxå vilket jag tycker om. Så nu ska vi kramas! Idag på rasten köpte jag en billig mobil telefon till Elina då hennes gamla blivit uppäten av hundar. Hon blev jättejätte glad över det. Då är det extra roligt att ge något=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv