28 februari 2010

Helgen slut=(

men vad gör väl det om hundra år eller hur?Det kommer alltid nya=)
Charlie och Heidi tittade förbi på lasagne lunch, trevligt!
Crossåkarna blev väl en 7 st om jag hann räkna rätt och inga skador så det klassas enligt mig som en lyckad dag. Idag joggade jag bara en runda men vi gick sen fårrundan för Lisa var rastlös. Ett litet flask lamm rymde från grannen och gick fram och kelade med Thomas o Lisa till Lisas förtjusning. Det lilla lammet var bara 3dygn gammalt och alldelles förtjusande söt! Jag fick stå på håll tyvärr för Hugo började dregla efter lammstek...inte för att han säkert skulle ha gjort nåt men man vet aldrig. Nu står en plåt med mocca rutor i ugnen som vi ska ta o smaka på snart. trevlig fortsatt helg!

2 kommentarer:

  1. Mer helg åt folket!!
    Jag behöver minst 3 dagar helg till, jag har ju inte ens hunnit vila! Allt bra med tösen annars?
    Vi hinner ju aldrig ses :( Denna vecka har jag utbildning i 3 dagar, så schemat är fullspeckat...

    SvaraRadera
  2. Näe nu är det inte vidare värst bra med tösen. Somnade innan 18.Förkylningen som kommer o går. Nu har den blivit värre igen. Hostar så hon kräks. vab imorrn så får vi se.Jamen nån lucka framöver måste vi hitta.Vad har du för spännande utb i veckan?jag ser fram emot det vi pratade om ang k.pers=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv