28 juni 2010

1 dag kvar av ledigheten bara...

och jag har typ inte fått nåt vettigt gjort här hemma. Herregud jag hade ju tänkt mig att jag minst skulle måla om huset 2 varv eller nåt eller kanske snickra ihop en altan på egen hand. Men här har man tagit ett par varv med gräsklippare av diverse slag, dragit upp nån maskros i förbifarten(inte ens då för att rensa utan för att mata stackars kaninen),knappt har jag ens städat och jag som läste nånstans att det var en skriven regel att man skulle stor röja i sitt hus på semestern...men inte jag inte. Kvalitetstid med vackert väder kan jag sammanfatta dessa dagar. Imorgon ska jag speeda upp tempot lite och se om jag ska dra ett par penseldrag på huset. Fst jag vet inte för där jag hade tänkt och måla har det just nu flyttat in en liten fågelfamilj i fågelholken brevid. Man vill ju inte störa lilla familjen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv