16 juni 2010

Pssst...hoppas min syster snart går in och inser hur anskrämlig...

jag ser ut i håret och tvingar mig att klippa mig!Oh my good så jag ser ut! Undras om jag ens vågar sätta mig på en parkbänk snart för då kommer väl konstapeln och arresterar mig och tar mig för en luffare.
Vila idag och nej det känns inte bra alls det...jag vill träna...jag tycker det är kul på riktigt. Jag vill bara träna hela dagarna massor! Imorgon tänker jag träna om så fötter,händer,höfter....spelar ingen roll ramlar av=)Jag cyklade 8 km med hundarna ikväll så dem är nöjda iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv