09 juni 2010

2 dagar kvar sen är det kört..

Nepp har inte "råkat" träna idag såsom igår och inte haft nå känningar av det heller i dag. Skön skogspromenad med vän o hennes hund imorse. Min hund rastade sig själv och drog efter viltspår så fort vi kom in i skogen och en timme senare när vi kom hem satt han på trappen och såg skitglad ut(jävla hund)och typ gäspade som om vart har ni vart?O så förstörde vi allt med god mat och fika resten av dagen;)
Prommis runt fåren och hade familjeråd på kvällskvisten. Typiskt att tjejvättern går samtidigt som deltävling i supermoto sm körs i Eskilstuna i helgen.....och så jobbar jag ju oxå i helgen så jag hade nog iaf inte kunnat vara med där. Semester på lördag då ska det skaffas skavsår=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv