27 juni 2010

Eloge till Astrid Lindgrens värld oxå för att...

mina hundar fick en fantastiskt bra träning genom att få vara med där inne hela dagen. Vatten pauser med jämna mellan rum med självaste Alfred som stod och pumpade vatten ur brunnen, det kallar jag service!Jag tycker att grabbarna har varit fantastiskt duktiga med alla nya intryck under hela resans gång med tanke på kontrasterna mot vad dem är vana vid.
Tom Leo glömde bort att han tycker att det är äckligt att bada i sjön och kom utsimmandes precis som om inget=)Och Hugo skällde lite på Ronja rövare dotter showen när det gick för vilt till enligt honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv