08 juni 2010

Bara lite till....

o herrejösses jag trodde aldrig jag skulle komma hem!Klockan var runt 21 då jag tänkte ta en liten runda med cykeln, bara för att hålla igång lite inför lördagens tjej vättern.
Så jag cyklar till en början min vanliga lilla runda men beslutar mig för att bryta mönstret och fortsätta rakt fram på ett ställe och sen kan man säga att det vara rullade på av bara farten. Den vägen är för övrigt utmärkt som sörmlands vackraste väg, vilket jag nu kan förstå. Det var så otroligt vackert på riktigt med gamla gårdar och gammal omgivning. Vägen går längst med Näshulta sjön.....ja o på den vägen var det och innan jag visste ordet av hade jag hamnat i Svalboviken. Hur skumt ställe som helst. Som en by typ långt norröver kan man säga. Fast väldigt charmigt nästan som om tiden stått still där. Jag tänker att det måste vara lindrigare att cykla runt på asfaltsvägen hem, vilket resulterade i nästan 5 mils cykel tur ikväll......näe så var mitt upplägg inte riktigt tänkt.Och ingen telefon hade jag med mig,ingen belysning på cykeln,alldelles för lite kläder....men nu är jag hemma och fattar inte riktigt hur det kunde bli så där=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv