21 juni 2010

Simtränat lite...

500 meter eller nåt fick jag ihop idag. Det var så äckligt ställe och simma långt på då det slingrade sig en massa äckligt sjögräs mot benen mest hela tiden. Jag inbillade mig att en gädda på minst 15 kg skulle bita mig i tån när som helst och så där håller jag på att hetsar upp mig ända tills jag i panik simmar i rapid fart tillbaka med typ blodsmak i munnen. Ibland kan jag inbilla mig att det ska komma typ hajar o allt möjligt annat omöjligt....jag menar ofta dem setts till i Näshulta sjön=) Only in my brain.....meeeen just då så verkligt. Snart är det dax för vansbro simmet....undras vad dem kan tänkas ha för en massa äckligt i sånadär älvar som man dessutom simmar motströms oxå! Då kommer man ju att möta skiten när det kommer och äter upp min tå eller nåt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv