13 juni 2010

Det måste vara nå fel på mig...

eller så tog jag inte ut mig totalt? Inga skavsår, ingen träningsvärk ens i baken. Och igår sa jag aldrig mer.. men idag....pjaaa....varför inte=)Nu siktar vi in oss på dem kommande grenarna. Vansbro nästa=)Tänker nog simma utan våtdräkt för jag flyter som en kork ändå. Idag har jag tagit tag i min kosthållning eller hur jag ska uttrycka mig. Rådgjorde med Malin som varit jätte duktig och gått ner i vikt på ett vad det verkar sunt sätt. Därför kallar jag det inte att jag börjar banta utan ska mer tänka på vad jag äter och när. Trött var jag imorse när klockan ringde men det var kul och åka till jobbet faktiskt ändå....känns som det var länge sedan. Fast dåligt samvete fick jag att lämna min man med allt själv för han är verkligen inte på topp just nu. Jag fick hjälpa honom på med kläder o allt=( Hoppas det läker fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv