22 juni 2010

Lite konstig viktrapport...

På 10 dagar alltså sedan tjejvättern har jag gått upp 4 kg!!!!Men sen gått ner 7.....det måste bara vara jag som har sån konstig kropp. Dem där 4 kg drog jag säkert på mig när jag passerade Hållsta pizzeria på 400 meters avstånd på vägen hem från tjejvättern eller nåt. Finns det inte nåt typ mygg o flått servetter jag skulle kunna styka på mig när jag ska passera matställen för jag lovar på heder och samvete att jag sedan dess har ätit nyttigt typ vanlig husmans kost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv