05 juni 2010

She gives me the look!

Jag fick kalla kårar när jag snabbt som ögat svichade förbi min cykel som stod och lutade lojt mot husväggen när jag kom hem från jobbet och det såg nästan ut som om den flinade åt mig....nej måste erkännas cykling är inte min favorit syssla precis(jävla Kaisa =)typ!Näe ikväll hade jag jogg abtinens på med lurarna och så drog vi en kort med ack så underbar jogging tur...ca 5 km med mina egna tankar, musik i öronen(ja jag vet hur fåglar och sånt sjunger fint ) hundar som följer en sida vid sida och bara älskar det..då känner jag att jag lever=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv