13 juni 2010

Fick akut cyklings abstinens;)

Skulle inte tro det men hundarna var tvugna att få röra på sig ordentligt då dem mest lullat runt här hemma och var fulla av energi då jag kom hem från jobbet idag. Vi tog bara en liten liten runda efter att jag försiktigt satte mig på sadeln men det var ingen fara alls....skumt!Men som sagt vilodag idag och nästa vecka kör jag igång med löpningen igen, ska bli skönt känner jag. Löpning och simning=)
Ikväll har vi haft "inhyrda kockar" från stan som fixade med grillat under tiden som jag var ute och cyklade en sväng och mannen mest går runt och är skadad och har ont. Det ser ut som om en tå är bruten oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv