18 juni 2010

Vilken tur att det var halvdant väder idag...

för då får jag ro att pyssla lite inne...hela barnpatrullen och jag for till affären och fyllde kyl o frys där det nu inte längre ekar av tomhet. Hade det varuút för mig själv hade det kunnat förblivit så för jag har nog reserver som skulle räcka året ut.
Vi var bjudna på lunch hos en vän och vi åt för glatta livet....riktig barnfavorit köttfärssås och spagetti. Solen har kommit fram så nu funderar vi på att skynda oss ner till sjön för ett litet dopp. Imorse skulle jag jogga egentligen men kände av höften efter bara 100 meter så det blev en powerwalk bara....kan man inte bara åka in akut och byta ut kroppsdelar som är såhär onödiga?
o jo just det idag har jag fått testa några special piller som ska göra mig pigg och alert och ska tydligen bränna en massa fett samt stoppa sug.....ja why not jag provar gärna=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv