05 juni 2010

Nothing b u t pain....

hur ska det då kännas nästkommande söndag då jag förväntas ha överlevt 10 mil på cykeln. Igår kväll drog mannen och jag en sväng in till staden och lite runt där. Sedan tog vi mot Malmköping och lite små mindre vägar hem. Helt underbara små vägar med mycket små gamla förfallna övergivna byggnader på vägen. Mannen sa promt ifrån att vi skulle stanna för gå in och bara rota lite på såna ställen....nej trampa på sa han bara=)Men cirkus 5 mil fick vi ihop igår kväll. Barnen dem var iväg på grill kväll och hade haft det mysigt.Imorse sov vi som stockar ändå fram till att det var 25 minuter kvar tills jag var tvungen att åka till jobbet. Kaffe på stående fot,snabbvaskning och riv start iväg=)En sak som är säker är att jag VET att jag har baken på plats och inte på semester iaf om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv