15 juni 2010

Min dag som Anette 87 år!

Något hände med min höft troligen under gårdagens jogg eller så var det för kort vilotid emellan tjejvättern och löpningen? Ja hur som helst summan av kardemumman en haltande kalkon har jag sett ut som och känt mig som. Vilodag idag med endast ett par promenader den första på typ 4 km och den andra på ca 5km. Hade tänkt att jogga imorgon men måste nog avvakta och se. Dock har Micke levererat tillbaka min cykel som kanske får agera substitut imorgon...fast bara kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv