08 juni 2010

Manjana.

Planera vem som gör vad när är ett evigt dilemma här hemma hos oss precis som hos många andra oxå förstås. Mannen har sitt sm och träna till och kämpar duktigt med sitt företag med alla åtaganden som eget företagande innebär. Jag vill gärna inte komma sist på mina kommande tävlingar heller i tjej klassikern.Samtidigt som faktiskt tiden efter jobbet med barn och djur är kort.....så vi planerar in vem som gör vad och när.....
Med andra ord ses vi i dörren medan den andre endera flåsar iväg på träning eller är på ingång från träning....vet ni...ibland kan jag riktigt längta till att bli 55 år och gå i pension. Då ska vi bo i Spanien i en lägenhet med minimal underhåll med ett varsitt glas rödvin i näven och ta dagen som den kommer. Manjana manjana=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv