18 juni 2010

35 minuter sen kom jag hem från getjakt i skogarna....haha

man tror inte att det är sant alltså! Jo såhär...jag tar en tur runt fåren på cykel med hundarna och efter oss kommer geten älgandes för glatta livet när vi hunnit en bit på väg. Jag tänker att om jag då trampar på utav bara helvete så hinner hon Urban inte ikapp och går hem om hon hade tänkt logiskt. Men så då råkar det nu vara så att getfan ju måste ha tränat upp sin kondis så hon haka på och nånstans på vägen blev hon sen kvar. Jag satt med ett glas vin här hemma och började känna mig olustig då geten inte dök upp hemma så jag och en vän cyklade 2 varv runt fåren och på den andra ropade jag snäääääälla geten kom hem!Jag ska aldrig mer cykla ifrån dig! Och så kom hon helt plötslig galopperande ur skogen.....min lilla get=)Så då cyklade vi hem sida vid sida....jag och min get.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv