12 juni 2010

Resume tjejvättern 2010

På 20 år har det inte blåst så mycket som det gjorde idag hörde vi väl i mål idag, och det är nästan så jag tror det ligger nåt i det dom säger.3 första milen var en ren plåga utan dess like. Det var som en betong vägg och benen blev stumma som en 140 årings eller nåt. Inte bra för motivationen. Sen kommer Kaisa och bränner förbi och försvinner som en avlöning.Backen upp för berget var segt men överkomligt. Väl uppe hade jag räknat ut att om jag kör i detta tempo så kommer loppet ta mig ca 8 timmar! har ju en sån smart cykel dator på cykeln så jag kunde hålla koll på hastighet och km (på gott och ont)Rätt som det är kom det en kast vind och jag for ner i diket. Då jag kravlat mig upp var jag rätt ilsken på att vara så DÅLIG så jag bestämde mig att om det så är det sista jag gör tänker jag öka tempot och någorlunda komma i mål som jag hoppats. Och som straff mot mig själv bestämde jag mig för att inte åka in i nån depå utan köra hela 10 mil utan stopp. Och så blev det=)Hade bra flyt och höll en hastighet på ca 30 km/h i säkert en timme efter det och sedan pendlade jag mellan 20-40 km/h. Tiden blev tillslut ok men inte bra.Start 9.44 mål 14.14

5 kommentarer:

  1. men vi va duktiga ändå!!! trots att de blåste så kämpade vi ända in i mål:-)

    SvaraRadera
  2. Shit vilken prestation!!!
    Du är grym! :)

    SvaraRadera
  3. *skratt* ja, det var en galen vind.. har svårt att tro att det bara var 10m/s som det stod i prognosen... Jag körde oxå min första runda och tyckte att det var otroligt kul trots vinden! :)
    // Linda Nr:6650

    SvaraRadera
  4. Gick det bra tyckte du Linda=)?Hade du frågat mig igår hade jag sagt aldrig mer men som sagt idag hade jag nästan kunnat göra om det=)Är på vippen och anmäla mig till cykel wasan?!?Galet!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv