10 november 2010

Är det inte märkligt hur jag är?

Ena dagen är jag på vippen att sitta och köra bil 55 mil för att få harva i ett skidspår och andra dagen skiter jag blanka fan i allt vad skidor heter totalt. Och så är det med det mesta som studier också...ena dagen sitter jag och letar efter utbildningar och har bestämt mig att DETTA vill jag läsa till och jobba som ända tills...jag inte helt plötslig brinner för det längre...idag är det en sån där "mindremotiverad" dag och det gäller allt allt allt.Så ni som är sugna på att köpa skidor,pulsklocka,mtb,träningskläder,djur i alla dess formeo färger mm mm bör lägga in en stöt idag för imorgon har jag ändrat mig igen om det följer samma mönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv